6 en 7 juli

6 juli 2017 - Antananarivo, Madagaskar

6 en 7 juli

De ochtend stond in het teken van boodschappen halen op de markt. En daarna kon de reis verder naar het kamp. Een rit van 6 uur waarvan 3 uur op een onverharde weg. Heel steil en enorme gaten. Het was eigenlijk nog een best spannende route. Op een gegeven moment reden we echt door de bossen op de bospaden, super mooi dat wel. En daar was het kamp eindelijk. Het ziet er echt leuk uit l. Kleine huisjes voor opslag en een keuken en eet plaats. Ook leuke plekjes voor de tenten. Na nog geen 10 min zagen we zelfs al onze eerste blauw oog maki. Hoe gaaf! De nachts was geweldig al die geluiden uit het bos. Op staan hier is de moeite waard hahah.

Vandaag is een relax dag. We begonnen met wassen van onze kleren in de rivier. En daarna een wandeling naar het toeristen en daarna door het bos. En hier zagen we al een aantal groupjes blauw oog maki's zo gaaf. Ze waren al lekker aan het rusten. Na de lunch was het tijd voor een duik in de rivier. Niet te koud en niet te warm en een watervalletje . Zoon natuurlijke douche heb ik nog nooit gebruikt. Boven op de stenen konden we zonnen en ineens zag  we daar nog een groep blauw oog maki's. Hoe bijzonder is dat! Na wat relaxen was het alweer tijd voor het avond eten  aardappelen en wortelen. Best goed. Nu is het tijd voor een avond wandeling voor bereik. En de sterren en de dieren geluiden zijn geweldig Internet is ruim 29 min lopen om bereik te zoeken haha

1. Dicky Van mildert:
    Super zeg ...
  2. Hanneke:
    Klinkt heel gaaf Jess!
  3. Yvonne:
    7 juli 2017
    Zo superleuk meid vooral nu uiteindelijk het eerste contact met de makaki's nu gaat het echt beginnen hè slaap lekker zometeen en de foto's zien we wel weer dikke knuffel xx
  4. Carla:
    7 juli 2017
    Hoi wat leuk nu kan je s,'nachts dierengeluiden raden hi hi.
    Dat je de maki's toch zo dicht bij kan zien. Wat gaaf.
    Goed dat je steeds 30 min. Gaat lopen om ons je avontuur te vertellen.
    We genieten van je verhalen.
    Groetjes tot de volgende keer we kijken er naar uit.
  5. Ignas:
    7 juli 2017
    super dat je deze reisblog bijhoudt, jessica! blij te lezen dat jullie alles hebben kunnen regelen en nu in blaauwoogmakiland zijn aangekomen. heel veel succes, voor allen!