19 augustus, asabotsy, (zaterdag)

23 augustus 2017

Zo en nu weten jullie alle dagen van de week in het Malagassy . Drukke dag in het veld! Namelijk ruim 10 km gelopen en geklommen. Helemaal gesloopt na deze ochtend. Maar we hebben vandaag veel mooie stenen gevonden! Echt degene die je ook in de winkel zou kunnen kopen. Na de lunch hebben we onze planning gemaakt. Ook voor onze vakantie! Kan niet wachten! Na de middag vroeg ik de kokkin of ze weer water wilde koken voor mijn douche. Toen zei ze 1000 ar (30 cent) voor 1 warme douche. Dus na mijn douche wilde ik het haar geven voor de grap en ze moest er wel om lachen en wilde het niet accepteren. Bij het internetpunt vandaag kwamen er ineens erg veel kinderen langs lopen. Echt een school klas. Ze keken wel een beetje raar dat ik daar stond haha. Maar ik zei vrolijk gedag en sommige zeiden dat ook terug en andere waren een beetje geschokt haha. Na het diner was het tijd voor spelletjes te spelen.

1. Carla:
    Hallo, o'nee Salama,
    Ja, alle dagen van de week maar nu nog onthouden ha ha.
    Leuk dat jullie weer een planning hebben gemaakt waar jullie naar toe gaan en vooral dat je weet wanneer je vakantie heb en hoelang je ergens verblijft. Nu gaan jullie ook wat meer naar de dorpen samen gezelliger voor Audrey.
    Ja die kinderen zullen het wel vreemd hebben gevonden dat je daar stond en nog bellend ook, ze komen misschien nooit andere mensen tegen die niet in het dorp wonen.
    Nou ik zeg weer toedeloe ik ga verder je blog lezen
  2. Oma:
    Love you xxx van oma
  3. Yvonne:
    25 augustus 2017
    Salama , maar de dagen van de week weet ik nog niet uit mijn hoofd hoor haha. Nou die kinderen zullen inderdaad raar hebben gekeken zo'n blank vrouwtje dat zien ze niet vaak natuurlijk. En wat hoor ik wordt er weer een vakantie gepland ? Daar zijn jullie zeker weer aan toe haha. Toedeloe