Let's go!

Hoi allemaal,

Het avontuur gaat beginnen. Dit is dan de eerste blog vanuit het buitenland! We zitten op dit moment in de Kenia airways lounge. Mooie ruimte (bijna prive, erg rustig), gratis WiFi, gratis eten en drinken en lekkere lounge stoelen. Dus even bijkomen van de vlieg reis van 8 uur. Deze is helmaal goed verlopen. De dag begon al vroeg, want ik wilde natuurlijk wel Bella nog even uitlaten en knuffelen haha. Vervolgens alles in de auto en hup naar Schiphol. Het blijft een lastige route en vooral de parkeerplaats vinden is even een zoek tocht. Na het inchecken van de bagage, die gelukkig niet te zwaar was, konden we nog even gedag zeggen tegen onze families. Tot we toch echt naar de douane moesten. Daar moesten we even wachten in de rij. Maar de tijd ging heel snel en we konden zo het vliegtuig in zonder problemen. Weer een stress momentje afgevinked haha grapje. De vlucht was natuurlijk best lang, maar zeker niet onplezierig: We kregen super vaak eten. Eerst kip met rijst, een broodje en een toetje. Daarna een een dame blance ijsje, super lekker hahah. Daarna zelfs nog een pizza met een toetje. We konden lekker film kijken of muziek luisteren. Zat helaas niet bij het raampje, maar kon nog wel af en toe naar buiten kijken. Blijft super mooi om te zien. En nu zitten we dus in de lounge. Wachten op de volgende vlucht, morgen rond 11 uur. Eerst tot half 7 hier lekker chillen, want daarna gaat het tarief omhoog.

Ik hoop heel erg dat ik vaker WiFi heb om jullie op de hoogte te houden. En anders krijgen jullie in een keer heel veel te lezen haha.

Dikke kus!

1. Carla:
    28 juni 2017
    Ja het 1ste stuk heb je gehad. Jammer dat jullie niet bij elkaar zaten maar ja. Niets aan te doen. Op naar het 2de stuk morgen. En het vervolg van het verhaal en de foto's Tot later
  2. Esther:
    28 juni 2017
    Heel veel plezier Jessica en geniet er lekker van!
  3. Dicky Van mildert:
    29 juni 2017
    Heel veel pleziet mop pas goed opjezelf en geniet ervan kus
  4. Iris:
    29 juni 2017
    Super jessica kom maar snel hierheen het is super mooi! We gaan er een top onderzoek van maken!
  5. Dicky Van mildert:
    29 juni 2017
    Super hoor een hele onderneming
  6. Thea:
    Hallo jessica
    Wat fijn dat je daar kon op Internet
    Zo zijn we al van af de eerste dag op de hoogte
    En hopen hierna nog vele keren wat te lezen de
    Groetjes van ons Peter en thea
  7. Rla:
    Hoi jessica
    Het was fijn om te lezen dat de vlucht goed was, en met voldoende te eten nog ijs ook waar niet zo van houdt (grapje)
    Groeten dag ria
    O ja tot de volgende keer
  8. Yvonne:
    29 juni 2017
    Nou Jessica valt dat tegen hè haha grapje maar de eerste stap is gezet op naar de volgende heb je filmpjes al op de familie ap gezien leuk hoor en wat een andere wereld hè geniet ervan meid xx
  9. Karin en Liza:
    30 juni 2017
    Hoi Jessica.
    We gaan je heerlijk volgen meid. Net gezellig met je moeder de honden uit gelaten. Komt ook goed. Heerlijk genieten daar en we wachten op je volgende bericht. Liefs vanuit Utrecht.
  10. Dicky Van mildert:
    30 juni 2017
    Hoi jessica hoe is het daar meis.super dat je dit ook echt doe allemaal weer een mooie ervaring erbij .oma is ook heel nieuwsgierig na jou hihi ik weet niet of ze jou al bericht hebt gehad van haar ...je pa en ma mogen echt trots zijn op jou meid echt dikke kus van daley en mij smak