14 juli

14 juli 2015 - Saint Lucia, Zuid-Afrika

14juli
Vandaag begon de dag erg vroeg. De wekken stond om half 6 want om 6 uur gingen we ontbijten. We moesten namelijk om 7 uur richting cape Vidal. Dit is een schier eiland hier vlakbij. Hier komen de zout en zoet water levende dieren bij elkaar. De dag begon bewolkt en het is ook bewolkt en koud gebleven. We reden in van die open jeeps maar gelukkig kregen we warme dekentjes! Eenmaal aan gekomen in cape Vidal zagen we al gauw de eerste zebra's en vervet monkeys. Zo leuk en ook zo dichtbij. Tussen door hadden we verschillende stops. Zo stopte we als eerst bij de baai met heel veel stenen. Dit gaf een mooi gezicht met de hoge golven erbij. We zochten naar de wel mooien schelpjes en krabjes. Daarna reden we verder en zagen we echt heel dichtbij twee neushoorns een moeder met een kleintje (naja groot) van 1 jaar oud. Verder zagen we heel veel buffels, Bush boks, koedoes, rode duikers, baboons, gnoes ,wrattenzwijn en vogels . Ben misschien nog wel wat vergeten. We maakte daarna ook nog een stop op een super mooi strand, het water was zelf wat warm. Lekker even gepootje baad Hahah. Hier werd onze lunch klaar gemaakt. Worst en een karbonaadje van de bbq. Met een broodje en sla! Was erg lekker. De aapjes kwamen vaak erg dichtbij en de Bush boks ook. Na het eten reden we nog een aardig stuk door het park. En de terug weg reden we zo hard dat alles wegwaaide en het was koud haha. Zometeen eten we lekker pasta! Dit is de laatste dag dat we hier in st lucia zitten, en dat ik hier dus internet heb. We gaan morgen verder naar sodwana waar we onder andere gaan snorkelen. We slapen dan in tenten. Ik hoop dat we dan ook internet hebben zodat ik jullie op De hoogte kan houden van de reis. Groetjes en hopelijk tot gauw!

1. Yvonne:
    14 juli 2015
    Zozo het eten voor je klaar gemaakt lekker hoor en ook lekket dat je verschillende soorten dingen te eten krijgt dan kan je dat ook eens proeven en toch weer leuk al die verschillende dieren
    Nou week 1 zit erop hè het is wel snel gegaan voor jou ook denk ik nog 2 te gaan dit wordt minder luxe hè oké veel plezier op naar het volgende avontuur xx
  2. Jacq:
    14 juli 2015
    Nou het luxe leventje is voorbij.nu het echte leven. Slapen in een tentje. Tandenpoetsen bij een beekje.wifi !!!!!! Dat wordt flessen post ha ha hatji
  3. Carla:
    14 juli 2015
    Hoi, het was zeker wel leuk dat je tussen de dieren door rijd en ze dan bijna kan aanraken. Ja en wat je vergeten bent, ze op de foto tezetten. Ha ha nee dat zal wel niet je heb er maar een paar toch hi hi.
    Ben benieuwd hoe het eruit zien daar.
    Ben je nog in de grotten geweest.
    Gr van ons en bela
  4. Ria:
    Hallo Jessica ik ben bij Ria
    Dus schrijf ik nu
    Het was wel weer een drukke dag .
    Voor je
    Maar ja je ziet wel wat .
    En zo leer je van alles eten
    Of lust je alles ?
    De groetjes en tot de volgende keer
    Peter en Thea
  5. Ria: