13 juli

13 juli
Vandaag is het een rare dag. Want toen ik wakker werd regende het! Hoe kan dat? In het droog seizoen! Helaas is het de hele dag niet echt zonnig geworden. De dag begon met een boottocht over een rivier. Hier hebben we heel veel hippo's (nijlpaarden) en krokodillen gezien! En natuurlijk vele vogels! Ze waren allemaal erg dichtbij.
Daarna gingen we met z'n drieën naar een zulu zulu dorp. Hier leven de mensen via traditionele wijze maar een tikkeltje moderner. Ze kleden zich niet in die doeken maar leven wel in kleine huisjes. De armoede heerst er wel. Sommige hebben wel licht en water. Het kopen van een huisje kost niks, je moet alleen goed gekeurd worden door de leider en door de buren. We zijn lang een vrouw geweest die ritte place-mats maakt. Daarna naar een medicijn vrouw, die van alles kon vertellen. Daarna hebben we een traditionele dans gezien en zelfs even mee gedaan! Was erg leuk om eens een keer in een van deze vele dorpjes kijken! Je komt ze vaak tegen. Ee kinderen gingen allemaal zwaaien je bent wel echt de toerist. Het was een leuke ervaring.
Daarna zijn we nog eventjes langs de souveniers winkeltje geweest natuurlijk!

1. Jacq:
    13 juli 2015
    Bedankt voor de informatie. Hier ook geen zon. Heb je nog souvenir gekocht?
  2. Ria:
    13 juli 2015
    Gezellig om zo op de hoogte zijn van jouw belevenissen
  3. Carla:
    13 juli 2015
    Het is wel leuk dat naar zo'n dorpje bent geweest anders weet je nog niet hoe ze daar leven. Het was dus een gezellig feestje waar je ook kon dansen hi hi. Gr tot het volgende verhaal.
  4. Yvonne:
    14 juli 2015
    Leuk weer hoor ook die foto's heeft iemand ook een filmpje gemaakt van jullie gedans die mensen zullen wel om jullie gelachen hebben .nou op naar het volgende avontuur doei