Home Sweet Home

3 november 2017 - Utrecht, Nederland

Home Sweet Home

Hoi allemaal,
Dit is dan m'n aller aller laaste Blog over deze fantastische 4 maanden. We hebben een super goede reis gehad eergisteren en de dag ervoor. Alles is helemaal goed gegaan. Op het vliegveld van Tana werden we wel gecheckt of we koorts hadden in verband met de pest, maar niemand had ergens last van. Al onze koffers konden zo het ruim in, niemand had een te zware babage gelukkig. Al snel konden we eigenlijk aan boord van het eerste vliegtuig. Deze eerste reis duurde 3 uur en bracht ons naar Kenia, Nairobi Airport. Een goede vlucht waar we zelfs ook een maaltijd kregen. Eenmaal Nairobi begon het lange wachten. De eerste paar uur ging snel voorbij want we namen een uitgebreid avond eten met een toetje natuurlijk. Maar daarna moesten we tot 12 uur wachten voordat we de lounge in mochten. Het was behoorlijk druk op het vliegveld en wij zaten wat te hangen op de stoeltjes. Na 12 uur konden we de lounge in en proosten we met bubbels op onze geweldige ervaringen. Daarna zochten we allemaal even een plekje om wat te rusten en te slapen. Rond 6 uur moesten we weer de lounge uit en namen we wat voor ontbijt. Half 8 konden we weer boarden voor onze vlucht naar Amsterdam! Een reis van ruim 8 uur en 2 uur tijd verschil. De vlucht was erg aangenaam want er zat niemand achter mij en ik kon m'n stoel op z'n verst naar achteren zetten. Natuurlijk wat filmpjes gekeken en wat gerust. Ook hier kregen we een ontbijt en een lunch voor geschoteld en natuurlijk zo vaak drinken als we wilde. Rond en uur of 3 kwamen we aan om het vliegveld, netjes optijd en zonder enige lange vertraging! Na dat we onze bagage ophanden gehaald (alles nog heel!) liepen we naar de uitgang. Hier stond m'n familie me al op te wachten net een mooi spandoek! Wat gezellig en leuk om jullie allemaal weer te zien. Echt een verassing dag jullie er waren vond ik erg leuk! Daarna met de auto na huis en natuurlijk stonden we in de file haha welkom terug in Nederland. Dit is nu de tweede ochtend in Nederland en het is lekker om weer thuis te zijn en lekker in je eigen bedje te slapen. Maar wat is het hier koud! Winterjas kan weer uit de kast. Nu ga ik natuurlijk al m'n foto's uitzoeken en om aan iedereen zien te laten zien en te genieten van deze afgelopen tijd. Prijs vraag: hoeveel foto's en filmpjes heb ik de afgelopen 4 maanden geschoten? De gene die er het dichtstbij zit krijgt de grote eer van het hebben van het juiste antwoord haha. Nou ik zeg de groetjes en tot het volgend avontuur. Wie weet wanneer en waarna toe!?!

1. Ignas:
    3 november 2017
    welkom terug, jessica! fantastisch om te lezen dat het allemaal goed is verlopen. ervaringen die je meeneemt in je hart. top!
  2. Thea:
    Hallo jessica
    Weer een leuk verhaal en de prijsvraag
    2017 fotos
    En 50 filmpjes
  3. Jacq:
    3 november 2017
    Ja welkom thuis. Fijn dat je er weer bent. Temp. Is ff wat anders, maar dat weet snel.
    Bedankt voor het mee kijken de afgelopen 4 mnd.
    Al hebben we niet alle foto's gezien, want totaal heb je er 3275 gemaakt en 112 filmpjes.
  4. Carla:
    3 november 2017
    Hoi hoi fijn dat je weer thuis bent. Je bent 4 maanden weg geweest, het leek toen zo lang maar het ging toch nog snel voorbij. Je heb ons goed van alles op de hoogte gehouden met je spannende mooie verhalen en je mooie foto's. We keken er steeds weer naar uit. Bedankt daar voor.
    Nu kunnen zeggen we alleen nog WELKOM thuis.
    Paps en mams en Bella
  5. Yvonne:
    5 november 2017
    Voor de allerallerlaatste keer salama Jessica bedankt dat je iedereen keer de moeite hebt genomen om ons mee te laten genieten met je tripjes en ervaringen.Dubbel fijn voor de oma's die hun kleinkind konden volgen op deze manier en niet iedereen kan zeggen dat zij zelfs op madagaskar contact bleef houden met haar familie en vrienden .we zijn wel blij dat alles goed gegaan is en dat je weer goed en veilig terug bent,want het is en blijft toch altijd spannend. Ondanks de obstakels van het ophalen op de heenreis hebben we ook wel gelachen en uiteindelijk hoefden we niet lang te wachten tot je de deuren door kwam en je lachende gezicht zagen.Welkom thuis.